• graben

    32.
    Horst ulan bu ne biçim başlık.
    ... sozleriyle alkis alan yazar
  • haini en bol olan ülke

    7.
    Günde 4 saat uyku
    4 bir yanı hain dolu
    iyi bayramlar kobra nejdet.
    ... sozleriyle alkis alan yazar
  • hastanelerin önündeki incir ağaçları

    5.
    Başhekime gidip yaramdan acı geliyor
    Doktor ilaç bulamadı diyebileceğiniz bir hastanenin önündedirler,
    iyice garip kalmışsınız galiba.
    ... sozleriyle alkis alan yazar
  • şu an sözlükte tek başıma olmam

    40.
    Günaydın arkadaşlar hafa serin dikkat edin kendinize.
    3 -2 ... sozleriyle alkis alan yazar
  • sen anlat karadeniz

    175.
    Biraz senaryo özgünlük arkadaş, ilk bölümde baktım adam karıyı dövüyor sonra Karadenizliler “yiğitler” kurarıyor
    Dünkü bölümde baktım yine adam karıyı dövüyor dedim özet galiba baktım yeni bölüm.
    Sonra yüğitler yine kurtarıyor veriyorlar kemençeyi ula ula.
    Bu ne amk
    -1 ... sozleriyle alkis alan yazar
  • ermeniyim ve özür bekliyorum

    26.
    Böyle giderse ananın namusu için de özür bekleyeceksin delikanlı.
    1 ... sozleriyle alkis alan yazar
  • cengiz ünder

    218.
    Mük kem mel
    konujmıyorom!,
    Görüyürsunuz
    Mü kemmal .

    Edit: görüyürsunuz!
    1 ... sozleriyle alkis alan yazar
  • sen anlat karadeniz

    164.
    Bu diZiye çöp dediğim için sevenlerinden öZür diliyorum zira çöp bile değilmiş.
    Şive + kemençe
    Araya ula ula siya siya karıştırıp gaza getir
    Renkli gözlü kız koy
    Al sana prim.
    6 -4 ... sozleriyle alkis alan yazar
  • cengiz ünder

    207.
    Solda görünce yine mi sapladı kral dedim zira saplamış, helal olsun geçen sene canlı canlı bir çok kez izlemek nasip olmuştu.
    5 ... sozleriyle alkis alan yazar
  • zart kampara

    1.
    Kart zampara baş harfleri becayiş durumudur.
    ... sozleriyle alkis alan yazar
  • 18 yaşında kız 28 yaşında doktor iliskisi

    2.
    Doktor sonuçta dikiş atabiliyor.
    2 -2 ... sozleriyle alkis alan yazar
  • bal dızbal dantat lıdı

    1.
    Baldız baldan tatlıdır ulamasıdır.
    ... sozleriyle alkis alan yazar
  • kusursuz sevgili

    59.
    At olabilir.
    ... sozleriyle alkis alan yazar
  • sus deyince susan sevgili

    25.
    Bi an aklıma binali bey geldi, ne alakaysa ...
    2 ... sozleriyle alkis alan yazar
  • hoşlanılan kızın yanında garsonu azarlamak

    23.
    --spoiler--

    -Fatih!
    +Efendim recep abi?

    --spoiler--
    1 ... sozleriyle alkis alan yazar
  • kitap alıntıları

    3256.
    Yanıyo yanmaz mı su verin adama
    Dediğime geldin salına salına...
    -1 ... sozleriyle alkis alan yazar
  • zinanın yeniden suç kapsamına alınması

    40.
    Halkı zükmekte suç kabul edilecekse desteklediğim öneri.
    ... sozleriyle alkis alan yazar
  • penisiniz kalkmasa ne yapardınız

    117.
    Kor ateşlere sokup, çekiçlerle döverek şekil verir sonra soğuk suya bastırırdım.
    2 ... sozleriyle alkis alan yazar
  • parmağı zımbalamak

    6.
    parmağı zımbalamak
    işte böyle bir şey.
    Amımakoyim acıyo lan.
    5 ... sozleriyle alkis alan yazar
  • 3 sene konuşulan kızın türbanlı çıkması

    24.
    Yazık, sen böyle şok olduysan kim bilir kız şimdi ne haldedir.
    ... sozleriyle alkis alan yazar
  • yeni şeyler getiriyorum